Pohľad na to, čo sme si mysleli, hovorili a robili

Príbeh, ktorý vás zaujme, má nevšedný nápad, vynikajúcu exekúciu a zaujímavú pointu. Upúta pozornosť, vtiahne vás do deja a vyvolá vlnu emócií. My vám takýto príbeh pomôžeme napísať. Rozprávať ho budete vy a vaša značka.   

Tri kroky k vytvoreniu persóny

V prvom rade si musíte zvoliť cieľ, na čo vám bude persona slúžiť. Má to byť nákup produktu? Prihlásenie do newslettra? Stiahnutie appky? Zdieľanie a komentovanie vášho obsahu? Podľa toho personu prispôsobíte.

Načo je stratégia na sociálne siete?

Založiť stránku na sieti Facebook či účet na Instagrame dnes môže ktokoľvek. Vybudovať ale úspešný profil, ktorý reprezentuje vašu spoločnosť, jej hodnoty a vytvára okolo seba komunitu nie je až taká jednoduchá záležitosť a veľa ľudí sa o tom presvedčí.

Päť krokov k stratégii na sociálnych sieťach

Stratégia je cesta, po ktorej sa rozhodnete kráčať a hoci uvidíte veľa zákrut, záhadných skratiek a možno aj nebezpečných úsekov, na konci skôr či neskôr dôjdete k cieľu. Udrží vás v pohybe aj v prípade, že nebudete vedieť ako urobiť ďalší krok.

Značka je osobnosť, dajte jej hlas

Značky si jasne spájame s vizuálnou identitou, lenže ony majú aj svoj hlas. Inak rozpráva Red Bull a inak prezidentský úrad. Ako nájsť a nechať vyniknúť svoj hlas? Tone of voice, alebo hlas vašej značky, je spôsob, akým komunikujete.

Čo o nás
hovoria klienti