Mesačník STOP je najstarším motoristickým magazínom na Slovensku so stabilizovaným okruhom čitateľov a predplatiteľov. Zakladá si na dlhoročnej tradícii, serióznosti a objektivite.
Značka slovenského výrobcu rastlinných alternatív mäsových výrobkov potrebovala nastaviť marketingovú stratégiu a rozbehnúť komunikáciu na sociálnych sieťach, PR komunikáciu a podporu predaja v retaile.
Populárny magazín Forbes o úspešných podnikateľských príbehoch netreba zvlášť predstavovať. Je nám cťou spolupracovať s vydavateľstvom a mať možnosť zažívať inšpiratívnu atmosféru v tak koncentrovanej podobe.
Novovzniknutá redakcia pre motorizmus a jazdu na dvoch alebo štyroch kolesách hľadala partnera, ktorý jej vytvorí nový, moderný portál s cieľom zaujať fanúšikov a vyčleniť ju...
Súkromná rehabilitačná a ortopedická klinika zameraná na modernú rehabilitáciu a športovú medicínu potrebovala vytvoriť kompletnú vizuálnu identitu. Ako základ sme zvolili svetlomodrú farbu, pretože odráža hodnoty,...