Podnik by sa nemal „zastaviť“ vo vývoji, pretože začne upadať. Preto je tu Optimal Management, zvlášť v čase Covid-u. Naše zadanie zahŕňalo požiadavky na vytvorenie novej...
„Anča, aha, ja mám nožík,“ je najznámejšia replika z populárnej veselohry KUBO. Toto činoherné predstavenie veľmi úspešne predstavili po prvýkrát na javisku SND v roku 2020, pri...
Mesačník STOP je najstarším motoristickým magazínom na Slovensku so stabilizovaným okruhom čitateľov a predplatiteľov. Zakladá si na dlhoročnej tradícii, serióznosti a objektivite.
Súkromná rehabilitačná a ortopedická klinika zameraná na modernú rehabilitáciu a športovú medicínu potrebovala vytvoriť kompletnú vizuálnu identitu. Ako základ sme zvolili svetlomodrú farbu, pretože odráža hodnoty,...
Najvyhľadávanejšia spoločnosť pôsobiaca v oblasti poľnohospodárskeho poistenia, Agropoistenie potrebovala zaktualizovať svoje pôsobenie a komunikáciu v online priestore tak, aby zodpovedala aktuálnej dobe. Hoci pôsobí vo veľmi konzervatívnom prostredí, tím...
Spoločnosť, ktorá sa zaoberá poľnohospodárskou prvovýrobou a predajom komodít sa potrebovala posunúť vo vnímaní z „roľníckeho družstva“ do pozície modernej inovatívnej spoločnosti úspešne podnikajúcej v agro...
GraviFit, najväčšie tehotenské štúdio na Slovensku stálo po 10 rokoch fungovania pred výzvou kompletného rebrandingu. Po dôkladnej analýze sme navrhli nový komunikačný koncept, ktorý sme premietli...