7 septembra, 2021

Goody Foody

Značka slovenského výrobcu rastlinných alternatív mäsových výrobkov potrebovala nastaviť marketingovú stratégiu a rozbehnúť komunikáciu na sociálnych sieťach, PR komunikáciu a podporu predaja v retaile.

Úloha

Pre značku sme realizovali PR kampaň vo vybraných médiách na podporu brandawareness, vytvárali a manažovali jej komunikáciu a angažovanosť na sociálnych sieťach, realizovali súťaž v spolupráci so startitup a zastrešovali spoluprácu s infuencerkami food bloggerkami. Nastavili sme spoluprácu s odbornou obcou a organizáciami na podporu zdravého stravovania pôsobiacimi v treťom sektore.

  • Popis prác

    PR, sociálne siete

  • Klient

    Alafasorti s.r.o.

Pozrieť projekt

Poďme spolupracovať

Aj váš príbeh môže byť úspešný

Máte fantastický produkt, vynikajúcu službu alebo predstavu, ako by to celé mohlo fungovať? Pribúdali by klienti, vaše podnikanie by sa rozrastalo a vy by ste sa mohli slobodne realizovať kedy a akým spôsobom sa vám páči? Pomôžeme vám. Vytvoríme vám web, dizajn, obsah na digitálne aj iné médiá. 

Napísať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.

Používame súbory cookie, aby sme vám poskytli najlepšie skúsenosti. GDPR