Populárny magazín Forbes o úspešných podnikateľských príbehoch netreba zvlášť predstavovať. Je nám cťou spolupracovať s vydavateľstvom a mať možnosť zažívať inšpiratívnu atmosféru v tak koncentrovanej podobe.
Značka slovenského výrobcu rastlinných alternatív mäsových výrobkov potrebovala nastaviť marketingovú stratégiu a rozbehnúť komunikáciu na sociálnych sieťach, PR komunikáciu a podporu predaja v retaile.
Súkromná rehabilitačná a ortopedická klinika zameraná na modernú rehabilitáciu a športovú medicínu potrebovala vytvoriť kompletnú vizuálnu identitu. Ako základ sme zvolili svetlomodrú farbu, pretože odráža hodnoty,...
GraviFit, najväčšie tehotenské štúdio na Slovensku stálo po 10 rokoch fungovania pred výzvou kompletného rebrandingu. Po dôkladnej analýze sme navrhli nový komunikačný koncept, ktorý sme premietli...
Etiam finibus egestas iaculis. Donec suscipit varius libero ac euismod. Mauris eu cursus diam. Sed ornare turpis odio, vel sagittis orci fermentum at. Sed suscipit dolor...